Malý průvodce Forexem, který vás může vést k velkým ziskům

Malá kniha obchodování s měnami: Jak vydělat velké zisky ve světě Forexu

Pokud se chcete naučit, jak vydělat velké zisky ve světě forexu, Trading Education vám doporučuje The Little Book of Currency Trading od Kathy Lien – jedné z nejlepších dostupných obchodních knih. Kathy Lien poskytuje čtenářům základní znalosti potřebné k proměně nejnovějších titulků úspěšné obchodní příležitosti prostřednictvím pečlivě řízených rizik.

Jako jeden z nejzkušenějších obchodníků s měnami je Lien schopen vytvořit logického průvodce, který umožní začátečníkům pochopit zdánlivě komplikovaný svět forexu. Kniha si klade za cíl projít začátečníky základy obchodování za méně než dvě hodiny, prostřednictvím dobře navrženého konceptu abecedy s příklady a vysvětlením. Kapitoly sledují jasný průběh a zanechají ve čtenáři pocit, že jsou vybaveny znalosti potřebné k zahájení cesty k tomu, stát se úspěšným obchodníkem.

Malá kniha obchodování s měnami od Kathy Lien

Najděte ji na Amazonu >>

Jak je popsáno v Leslie N. Masonson pro futures, Malá kniha obchodování s měnami: Jak vydělat velké zisky ve světě Forexu pomáhá čtenářům rozhodnout, které forexové vozidlo vyhovuje jejich investičním plánům prostřednictvím investování, obchodování nebo zajištění, vysvětlením rozdílu mezi futures, spotovými a ETF vozidly. Lien poté začne načrtávat, jak různé ekonomické, politické a finanční faktory po celém světě mohou vést k volatilitě trhu a novým příležitostem k obchodování ve velmi likvidních měnách. Kniha podrobně popisuje, jak velké příležitosti lze najít v době krize, kdy trhy zasáhly nestabilní náplast.

Také by se vám mohlo líbit: 4 kroky, jak se stát obchodníkem na Forexu

Autor poté začíná vysvětlovat, proč je tak důležité rozhodnout o strategii, která odpovídá cílům a osobnosti čtenáře, s pečlivým vyvážením technické a psychologické analýzy. Protože mnoho obchodníků spoléhá na pomoc s makléři, Lien podrobně popisuje otázky, na které by se čtenáři měli ptát potenciálních kandidátů na makléře, aby jim pomohli najít ideálního brokera, který by vyhovoval jejich obchodním cílům.

Kniha popisuje řadu užitečných technických indikátorů, jako je ADX, který je vydáván každý týden s 20-WMA, nebo Double Bollinger Bands nastavený jako klouzavé průměry 20 období s jednou sadou na dvě standardní odchylky a druhou na jednu směrodatnou odchylku. I když to pro nováčka může znít komplikovaně, kniha tyto koncepty pečlivě vysvětluje řadou příkladů grafů.

Kathy Lien doporučuje přijmout obchodní strategii, která zahrnuje odstranění zisků v různých fázích pomocí analýzy Bollinger Bands k rozhodnutí o vstupních i výstupních bodech. Ve světě obchodování se odděluje přesné určení ideálního výstupního bodu obchodníci, kteří mají zisk od těch, kteří nadále prohrávají. Kniha si klade za cíl naučit čtenáře, jak včas rozpoznat a zachytit trend a zároveň minimalizovat riziko. Naučit nové obchodníky odstraňovat zisky v rané fázi procesu, může pomozte budovat důvěru v rané fázi.

Viz také: Jak vydělat peníze na obchodování na Forexu – Průvodce pro začátečníky

Pokud jde o obchodování, chyby mohou být velmi nákladné, takže kapitola, která popisuje hlavní desítku obchodních chyb, je velmi užitečná. Tato kapitola provede čtenáře řadou známých chyb, jako je nepoužívání zastávek, obchodování z nudy, příliš velká páka, obchodování s papírem a přílišná optimalizace obchodní strategie. Nejzkušenější a nejúspěšnější obchodníci si již budou vědomi mnoha z těchto bodů, ale pokud jste v obchodování nováčkem nebo předchozí investice byly neúspěšné, pomůže vám vyhnout se potenciálně nákladným chybám. K dispozici je také velmi užitečná kapitola, která učí obchodníky, jak odhalit příznaky forexového podvodu, prostřednictvím snadno srozumitelného kontrolního seznamu s deseti položkami, který čtenářům rychle pomůže.

Stručně řečeno, pokud jste začínajícím forexovým obchodováním, je tato kniha snadno srozumitelná a rychle čitelná. Lien přijímá jasný, ale konverzační tón, který drží věci. Ačkoli neexistuje žádná bibliografie, která by čtenářům umožnila studovat obsah podrobněji, je to skvělý první krok do světa forexu.

Lidé si také přečetli: Stanley Druckenmiller – ikonický obchodník na Forexu

Pokud jste si rádi přečetli Průvodce malým Forexem, který vás může přivést k velkým ziskům z obchodování se vzděláváním, dejte mu lajk a sdílejte ho s kýmkoli jiným, o kterém si myslíte, že by mohl být také zajímavý.

Like this post? Please share to your friends:
Adblock
detector