De kleine Forex-gids die u naar de grote winsten kan leiden

Het kleine boekje van valutahandel: hoe u grote winsten kunt maken in de wereld van forex

Als u wilt leren hoe u grote winsten kunt maken in de wereld van forex, raadt Trading Education u The Little Book of Currency Trading van Kathy Lien aan – een van de beste beschikbare handelsboeken. Kathy Lien biedt lezers de essentiële kennis die nodig is om de laatste krantenkoppen om te zetten in succesvolle handelsmogelijkheden door zorgvuldig beheerde risico’s.

Als een van de meest ervaren valutahandelaren is Lien in staat om een ​​logische gids te maken om beginners in staat te stellen begrijp de schijnbaar gecompliceerde wereld van forex. Het boek is bedoeld om een ​​beginner in minder dan twee uur door de basisprincipes van handelen te leiden, door middel van een goed uitgedacht alfabetconcept met voorbeelden en uitleg. De hoofdstukken volgen een duidelijke stroom en geven de lezer een gevoel van uitgerust de kennis die nodig is om op weg te gaan om een ​​succesvolle handelaar te worden.

The Little Book of Currency Trading door Kathy Lien

Vind het op Amazon >>

Zoals beschreven door Leslie N. Masonson voor Futures, Het kleine boekje van valutahandel: hoe u grote winsten kunt maken in de wereld van forex helpt lezers te beslissen welk forex-voertuig past bij hun investeringsplannen door te beleggen, te handelen of te hedgen door het verschil tussen futures, spot- en ETF-voertuigen uit te leggen. Lien begint vervolgens te schetsen hoe de verschillende economische, politieke en financiële factoren over de hele wereld kunnen leiden tot marktvolatiliteit en nieuwe kansen om te handelen in de zeer liquide valuta’s. Het boek beschrijft in detail hoe grote kansen kunnen worden gevonden in tijden van crisis, wanneer de markten een vluchtige periode doormaken.

Misschien vind je dit ook leuk: 4 stappen om een ​​forexhandelaar te worden

De auteur begint dan uit te leggen waarom het zo belangrijk is om een ​​strategie te kiezen die past bij de doelen en persoonlijkheid van de lezers, met een zorgvuldig evenwicht tussen technische en psychologische analyse. Omdat veel handelaren voor hulp afhankelijk zijn van makelaars, schetst Lien in detail de vragen die lezers aan potentiële makelaarskandidaten zouden moeten stellen om hen te helpen vind de ideale makelaar die past bij hun handelsdoelen.

Het boek beschrijft een verscheidenheid aan nuttige technische indicatoren, zoals de ADX die wekelijks wordt gepubliceerd met een 20-WMA, of dubbele Bollinger-banden die zijn ingesteld als voortschrijdende gemiddelden over 20 perioden, waarbij de ene is ingesteld op twee standaarddeviaties en de andere op één standaarddeviatie. Hoewel dit voor een beginner misschien ingewikkeld klinkt, legt het boek de concepten zorgvuldig uit aan de hand van een verscheidenheid aan kaartvoorbeelden.

Kathy Lien raadt aan om een ​​handelsstrategie te volgen waarbij winsten in verschillende stadia worden verwijderd, door de Bollinger Bands-analyse te gebruiken om zowel entry- als exitpunten te bepalen. Binnen de handelswereld scheidt het bepalen van het ideale uitgangspunt zich de handelaren die winst maken van degenen die blijven verliezen. Het boek is bedoeld om lezers te leren hoe ze in een vroeg stadium een ​​trend kunnen herkennen en vastleggen, terwijl ze het risico minimaliseren. Door nieuwe handelaren te leren om vroeg in het proces winst te verwijderen, kan dit helpen bij het opbouwen van vertrouwen in een vroeg stadium.

Zie ook: Hoe u geld kunt verdienen met Forex handelen – Een gids voor beginners

Als het op handelen aankomt, kunnen fouten erg duur zijn, dus het hoofdstuk met de top tien van handelsfouten is erg handig. Het hoofdstuk leidt lezers door een verscheidenheid aan bekende fouten, zoals het niet gebruiken van stops, handelen uit verveling, te veel hefboomwerking gebruiken, papierhandel en over-optimalisatie van de handelsstrategie. De meeste ervaren en succesvolle handelaren zullen al op de hoogte zijn van veel van deze punten, maar als u nieuw bent met handelen of als eerdere investeringen niet succesvol zijn geweest, het helpt u mogelijk kostbare fouten te vermijden. Er is ook een zeer nuttig hoofdstuk dat handelaren leert hoe ze de tekenen van forex-zwendel kunnen herkennen, door middel van een gemakkelijk te begrijpen checklist met tien items die lezers snel zal helpen..

Samenvattend, als u een beginner bent in forex trading, is dit boek eenvoudig te begrijpen en snel te lezen. Lien neemt een duidelijke maar gemoedelijke toon aan, die zich ter zake houdt. Hoewel er geen bibliografie is om lezers de mogelijkheid te bieden om de inhoud in meer detail te bestuderen, is het een geweldige eerste stap in de wereld van forex.

Mensen lezen ook: Stanley Druckenmiller – The Iconic Forex Trader

Als je het leuk vond om The Little Forex Guide te lezen die je naar de grote winsten van handelseducatie kan leiden, geef het dan een like en deel het met iemand anders waarvan je denkt dat het ook interessant kan zijn.